Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

czwartek, 4 października 2018

Droga do celu

Większości ludzi, własny dom kosztuje pracę i określony wkład finansowy - Nas także, lecz mnie dodatkowo również zdrowie. Chcąc zarobić jak najwięcej i jak najszybciej, zrujnowałem swoje i tak kiepskie zdrowie. Praca po 12h dziennie, często 7 dni w tygodniu swoje zrobiła - schudłem w sposób zauważalny, część z tej masy to dodatkowo niestety nie do odbudowania masa mięśniowa, kręgosłup skrzywił się jeszcze bardziej, przykurcze nasiliły. Najpierw odkładanie na zakup. Potem na spłatę długu w rodzinie, następnie na remonty i wyposażenie. Miewałem trudne chwile gdy brakowało zapału, chciałem czasem to rzucić, wyjść do ludzi... wtedy żona mówiła, że mamy cel, że trzeba się zebrać w garść i zachowywać jak dorośli jeśli chcemy coś mieć. Wiedziałem, że zapłacę dodatkowo za to wszystko ale skali tego nie przewidziałem.. mimo wszystko chciałem dać dom rodzinie, z chorobą i tak bym nie wygrał. Stało się jeszcze coś: 'odspołeczniłem' się, przestałem wychodzić do ludzi, świat przestał mnie widywać gdziekolwiek. Nie było dotąd takiego etapu w moim życiu, byłem aktywny, miałem wielu znajomych. Dziś gdy spoglądam w przeszłość czuje żal, smutek i rozczarowanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz