Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

sobota, 10 grudnia 2022

Dziękuję K.


 Dziś mija trzeci rok bycia razem i chyba nie ma lepszej okazji aby w końcu jeden cały post, poświęcić Tobie i tym samym podziękować Ci nim za wszystko - za to, że jesteś i jaka jesteś. Jest za co - nie mam wątpliwości i mam szczęcie przekonywać się o tym każdego dnia. Te trzy lata to czas spokoju o jakim dotąd nie miałem pojęcia i jedynie na pozór znałem. To co ludzie niekiedy nazywają monotonią, Ty uczyniłaś spokojem, wyciszeniem, pewnością jutra i odpoczynkiem od wszystkiego co w życiu złe i trudne. Czuję, że Cię znam i właśnie dlatego nigdy nie obawiam się co zrobisz, powiesz a nawet pomyślisz - bez względu na sytuację. Otoczyłaś mnie swoją emocjonalnością jak kołdrą, pokazując jednocześnie, iż nie trzeba bać się jutra lecz cieszyć z niego. Tym wszystkim uratowałaś mnie, odbudowałaś psychicznie i fizycznie, dlatego cokolwiek się stanie zawsze będę Ci wdzięczny bo na tym świecie ludzie zazwyczaj nie robią takich rzeczy chyba, że sami dla siebie. Mojego rozwodu nie dało by się przetrwać bez Ciebie. W Tobie nie było przy tym cienia interesowności.. wiem, że jesteś tylko dlatego bo chcesz być - to niczym złoto - nie tylko cenne lecz przede wszystkim trwałe. Gdzieś, kiedyś słyszałem frazę "Jesteśmy silnie na przemian" i choć nie znam autora tych słów, to doskonale wiem z kim mi się kojarzy: z Nami. Dziękuje Ci za to. W tych słowach nie chodzi o bycie raz silnym a raz słabym (co jest z resztą normalne), lecz o tworzenie jednej spójnej całości o której stanowi dopasowanie. To dzięki niemu gdy ja jestem silny, Ty możesz być słaba a gdy mi brakuje sił, Ty pozostajesz silna. Zawsze któreś z Nas jest silne za Nas obu. Dla mnie to magia której jednak nie brakuje prawdziwości. Bez względu na to co się dzieje złego, nie poróżnia Nas to a wzmacnia - nic nie daje więcej optymizmu, siły i nadziei. Dlatego tak lubię patrzeć gdy czasem zaśniesz w dzień. Lubię móc zapewnić Ci odpoczynek i relaks bo zasługujesz na to jak nikt inny. Nic bym w Tobie nie zmienił - zwłaszcza za to jaką jesteś drugą mamą dla Klaudii. Już samo to by wystarczyło a jest o wiele więcej. Lubię czekać aż wrócisz - gdziekolwiek wyszłaś. Lubię patrzeć jak idziesz do auta z CPN. My się nie kłócimy i nie jest to zasługa nieustannych kompromisów. Po prostu się nie kłócimy i tyle.. jakby nie było o co .. i dla mnie nie ma. Wierzę, iż dla Ciebie też nie. To nie prawda, że kłótnie to nieodzowny element związku - to wymówka na niedopasowanie, bierność lub następstwo strachu przed rozstaniem. Czasem przeraża mnie myśl, że mógłbym Cię nie mieć np. nigdy nie poznać.. i trwoga ta nie wynika z możliwości bycia samemu, lecz bycia z kimkolwiek innym. Wiem, że wiesz, iż wszystkie te słowa są o Tobie... Katarzyna. Kocham Cię dziś bardziej niż wczoraj i słabiej niż kochać będę jutro. 

https://www.youtube.com/watch?v=U7bLuJ7jyJI

Ps. Mam nadzieję, że ta piosenka nie kojarzy Ci się z Ł. Kaczyńskim.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz