Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

wtorek, 11 września 2018

Okres normalizacji po drugim kryzysie

Kryzysy mają to do siebie, że czas jaki po nim następuje, jest lepszy od samego kryzysu... ale jednocześnie jest to złudne - człowiek cieszy się, że nastaje spokój, sztorm uspokaja się i można odpocząć. U Nas było tak samo... ewidentnie zmalał a wręcz zniknął problem moich ograniczeń i niepełenosprawności - ale chyba dlatego przede wszystkim, iż żona skupiła się na problemie jaki wówczas pojawił się w mojej rodzinie. Udało się dokonać także namacalnych zmian jak np. odsunięcie się od rodziców - relacje z nimi poprawiły się ale niestety jedynie na pewien czas. Udało się wywalczyć osobną kuchnię i całkowicie swój kąt choć w domu rodziców. Dziś wspominam to jak coś czym żona cieszyła się jak nigdy wcześniej. Poprawiło to nasze relację ale z czasem problemem stała się wspólna łazienka a tej nie dało się podzielić ani zrobić osobnej. Między Nami było na tyle dobrze, że rozpoczęliśmy starania o wymarzone, upragnione dziecko - umożliwiły to względnie dobre stosunki z rodzicami, dobra sytuacja materialne, odremontowania typowo pod Nas dwóch pokojów i wygospodarowania miejsca dla przyszłej pociechy. Wrócił także seks, nie zawsze udawało mi się ją zadowolić ale bywała zadowolona. Mimo tego wszystkiego, gdzieś we mnie wracał ostatni kryzys, pojawienie się innego faceta, nie ustalonej do końca relacji z nim i słowa jakie padały w tamtym okresie pod moim adresem - bolesne, krzywdzące, często niesprawiedliwe, niekiedy poniżające i uderzające w moją niepełnosprawność a ja jej nie wybrałem, przeciwnie - w swoim życiu zrobiłem wszystko co byłem w stanie aby w jak jak najmniejszym stopniu rzutowała na moje, a później i jej życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz