Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

czwartek, 16 stycznia 2020

Spinraza we krwi..

Od dwóch dni krąży we mnie lek za 90 000 euro - spinraza, a ja wciąż nie potrafię uwierzyć, że to się stało. Blisko 40 lat prób godzenia się z tym, że leku nie ma - wątpliwości w tej kwestii nie było i lepiej gdy się ich nie miało - lepiej się żyło choć z łatwością tego życia nic wspólnego to nie miało. W moim województwie nie podano nikomu leku kto ma skoliozę kręgosłupa, ja jestem pierwszy... nie miałem żadnej nadziei, robiłem jedynie dobrą minę do zlej gry - do szpitala nie wziąłem nawet ubrań na zmianę. Po 90 min tarcia o kręgi, ustawiania maszyny i wciskaniu się w stronę kanału rdzeniowego usłyszałem: jesteśmy! Miałem już całe pokrwawione plecy i spocony byłem z bólu. Nie kazałem jednak przerywać, ból był i jest częścią mnie - gdy leżałem już i spuszczano mi 5 ml płynu  rdzeniowego, drugi raz w życiu z oczy leciały mi łzy szczęścia - pierwszy raz był gdy urodziła mi się córka. Trudno to opisać i wcale nie chodzi o nadzieję na wyzdrowienie. Podano mi lek, założono opatrunek i 24 godz leżałem na sali. Nie miałem zespolu popunkcyjnego ani innych skutków ubocznych, jedynie ogromne zmęczenie bo prawie nie spałem... teraz zaczynam ćwiczenia: ogólne i obwodowe, planuje 2x. Powiedział A, teraz pora powiedzieć B. Nie chcę pamiętać co było, muszę wykorzystać daną mi szansę - większej od losu nigdy nie dostałem... wezmę z tego ile się da, całe garście - tak jak zawsze, niezmiennie: w bólu, pocie i krwi bo taki jestem. Ten rok nie może być gorszy od poprzedniego.. i nie będzie!

1 komentarz:

  1. Ciesze sie naprawde sie ciesze czekalam na ta wiadomosc myslamii sercem przy Tobie .Czytajac palakalam ale ze szczecia Twojego szczescia bo zaslugujesz na nie .Uda sie nie wazne co bedzie ja wiem ze sie uda bo jestes wspanialy czlowiekiem najlepszym jakiego w zyciu poznalam.Kochany,wyjatkowy i wspanialy .Uda sie ,uda i uda.
    Ps.bielizny jeszcze nie zalozylam czekam ale milczysz .Przeczekam milczenie majac cie w serduszku i trzymajac kciuki .

    OdpowiedzUsuń