Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

wtorek, 6 kwietnia 2021

Pierwszy etap izolacji (screeny z rozmów)


 Dużo napisałem na blogu jaka jest moja żona, jak postępuje etc., jednak to tylko moje słowa. Dlatego postanowiłem popisać jej słowami - w grafice obok tekstu w tym poście, dodałem screeny z wiadomości sms, wymiany zdań w pierwszym okresie odizolowania mnie na 9 mc-y od córki, lecz przede wszystkim córeczki ode mnie. Takich rozmów mam setki, zostawiłem je celowo - nie tylko dla sądu lecz również mojemu dziecku. Nie ma dnia abym się nie bał, że matka celowo opowie Jej tę samą historię w zupełnie inny sposób, kłamstwo stało się dla niej zwyczajnością, maską dla zemsty na mnie za to, że w ogóle śmiem mieć o cokolwiek do żony pretensję po tym jak taki cud był w ogóle z "jebanym kaleką" - córka tych słów, takiego nazywania mnie przez matkę, nie będzie pamiętać bo była za mała. O wielu rzeczach musi się jednak dowiedzieć. Pokaże w ten sposób liczne rozmowy z wielu miesięcy, z których biorąc pod uwagę jak (wszyscy wiemy) przebiegała i przebiega wciąż pseudo pandemia pokazywać będzie perfidię i hipokryzję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz