Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

czwartek, 5 lipca 2018

Nerwowość, niepokoje i lęki

... od samego początku, żona miewała lęki, głównie nocą - gdy opuściła dom rodzinny, nieustannie śnił jej się ojciec i różne nerwowe sytuacje z domu. Wtedy zrywała się w panice i szukała mnie w łóżku. Zazwyczaj szybko zasypiała ale czasem zdarzało się tak kilka razy na noc. Wiedziałem kiedy to nadchodzi nawet jeśli spałem tyłem do niej - wtedy na chwilę przestawała oddychać, dziwnie sztywniała a następnie zrywała się coś krzycząc, gestykulując, czasem nawet wstając z łóżka. Trwa to do dziś, ale doszły do tego zwidy. Siada i pokazuje, że ktoś lub coś jest w pokoju, przy łóżku. Ma normalnie otwarte oczy i widać, że wierzy w to co mówi. Od zawsze mnie to martwiło, zawsze staram się wtedy uspokoić ją, wyciszyć i najczęściej się udaje choć z czasem, jej reakcję na moje działania zaczęły coraz bardziej przeistaczać się w agresję słowną wobec mnie: wyzwiska, podniesiony ton etc. Wiem, że istnieje coś takiego jak parasomnia, mówiłem jej o tym.. chciała kiedyś nawet pójść do specjalisty, celem pomocy w tym problemie i ogólnie z tym, jak to sama powiedziała "co ma w głowie". Nie wiem nawet kiedy porzuciła ten pomysł.. może gdyby się zdecydowała, nie doszło by do wielu złych sytuacji w których nerwy doprowadziły do przekroczenia wielu granic, jakich przekraczać nie powinno się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz