Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

sobota, 13 października 2018

Pewne święta

Było to pierwsze Boże Narodzenie na swoim.. nie spędzaliśmy jednak tych świąt w nowym domu, lecz w rozjazdach. Zdarzyło mi się wówczas coś, co zdarza się wielu Polakom w tym czasie: upiłem się. Ja pijany, to człowiek sentymentalny, spokojny i chętnie wyznający żonie miłość - nie inaczej było o tym razem ale... upicie spowodowało, że wymiotowałem, stając się tym samym jeszcze bardziej potrzebującym pomocy. Dodam, że zdarza mi się to rzadko. Większość żon w takiej sytuacji nie byłaby zadowolona, jednak u Nas wydaje mi się, że wykroczyło to poza pewne granice. Żona po powrocie do domu uderzyła mnie dość mocno w klatkę piersiową - nie pamiętałem jednak tego od razu, przypomniałem sobie po kilku dniach, dzień później bolał mnie po prostu mostek. Tej samej nocy - co już dobrze pamiętałem - żona powiedziała do mnie: ty jebany kaleko! Dodając coś w rodzaju: zobacz na co mnie skazałeś. Nigdy wcześniej nie nazwała mnie kaleką, zostałem zdegradowany z osoby niepełnosprawnej do kaleki i nie chodziło jedynie o określenie. Była to jej odpowiedź na to, że wymiotuje i, że musi się mną zajmować. Był w nich jakiś żal, pretensje o coś więcej niż przesadzenie z alkoholem. Te słowa z dzisiejszej perspektywy postrzegam jak wstęp do właściwie wszystkiego co w ciągu następnych dwóch lat się między Nami działo. Za słowa o kalece później mnie przeprosiła ale okazało się nie mieć to żadnego znaczenia. W towarzystwie wielokrotnie później wypominała mi te upicie ale o tym co było po powrocie nie wie nikt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz