Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

poniedziałek, 17 września 2018

Starania się o dziecko - V etap (ciąża)

Po kolejnych miesiącach bezowocnego seksu i zabiegów medycznych jakie nie dały nam ciąży, postanowiliśmy odpuścić na jakiś czas leczenie. Któregoś wieczoru oglądając serial, zaproponowałem żonie seks. Zgodziła się bez większego entuzjazmu wcale nie myśląc o poczęciu i... zaszliśmy w ciąże całkowicie naturalnie. Kolejne dwa tygodnie żona była nie do wytrzymania, złośliwa i ciągle wściekła - miałem dość ale wszystko prysło gdy test a potem badanie krwi potwierdziły ciąże. Trzy kolejne miesiące były czasem migren, siedzenia w zaciemnionym pokoju, wymiotowania i strachu przed poronieniem - bałem się panicznie za każdym razem gdy wymiotowała lub kucała ale udało się. Kolejne etapy ciąży były spokojniejsze, oboje się cieszyliśmy tym stanem, szykowaliśmy wszystko pod dziecko. Dokładne badania potwierdziły, że dziecko jest zdrowe. Któregoś wieczoru żona poprosiła bym obiecał, że nigdy nie będzie tak, że przeleje całą miłość na córkę a on na tym straci. Zapewniłem ją, iż nigdy tak nie będzie i dotrzymałem słowa dzieląc miłość na nie obie. Przez całą ciąże nie uprawialiśmy seksu, żona się bała choć mi niesamowicie podobała się w tym stanie. Była dla mnie jeszcze większym cudem gdy nosiła w sobie Nasze dziecko. Zmiany w jej ciele były dla mnie kwintesencją natury.. W czasie ciąży żona dużo leżała. Niekiedy gdy ja pracowałem, leżała w łóżku i patrzała na mnie mówić: Kocham Cię. Odpowiadałem: za co? A Ona: za to. że taki jesteś. Klepała później w poduszkę mówiąc: chodź już do łóżka. Wierzyłem, że przeżywamy czas jaki od pokoleń scala ludzi na zawsze jeszcze większą miłością i jest sensem życia każdego człowieka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz