Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

poniedziałek, 28 maja 2018

Inicjacja.. witam Was.

.
..od czego zacząć? Może od tego, że jestem po 30-tce, mam piękną żonę, duże mieszkanie bez kredytu, zdrową i mądrą córeczkę, dobrze płatną pracę a mimo to ostatnie 2 lata mojego życia, stanowiły zwrot w stronę przepaści tego w co wierzyłem i co robiłem z myślą głównie o tych których kocham. Mówią, że w życiu trzeba na wszystko sumiennie pracować, że rozwaga sprzyja sukcesowi, że trud sprzyja zadowoleniu z sukcesu, że ... i długo można tak wymieniać, wszelkie piękne założenia jakie gdy okazują się nieprawdziwe, złudne.. odbierają człowiekowi nadzieję.
Żona jest zdrowa, ja poruszam się na wózku (jestem niesprawny ruchowo).. nie miałem wypadku, taki się urodziłem, takim mężem i ojcem od początku byłem, jestem i z całą pewnością już pozostanę.  Takim mnie zaakceptowała wybranka mojego życia, choć dziś mam co do tego wątpliwości. Z żoną znam się od dziecka, a jesteśmy z sobą od blisko 15 lat. Jest niewiele ode mnie młodsza. Nie jestem jej pierwszym mężczyzną ani ona nie jest pierwszą moją kobietą. Zanim się ze sobą związaliśmy, trochę zdążyliśmy przeżyć. Od znajomości do związku upłynęło wiele lat. Gdy to wszystko się zaczęło, mieliśmy jedynie siebie, bez pieniędzy i z minimum planów. Oboje jesteśmy wykształceni.. pewnie sądzicie, że wpasowujemy się w dość częsty stereotyp.. nic bardziej mylnego. Stopniowo opowiem Wam o sobie, o Nas, a może też Wy pomożecie w czymś Nam.. ale już pewnie wiecie o czym będzie ten blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz