Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Tato zrób coś


 Ostatnia niedziela była jak jeden z pierwszych dni po rozstaniu - córka nie chciała puścić mi dłoni: tato proszę wróć do domu - krzyczała płacząc a ja robiłem wszystko aby Ona moich łez nie widziała. Takie dni, takie sytuację coś zmieniły w mojej głowie, coś z nią zrobiły - nieodwracalnie bo sama myśl o tym, wspomnienie... powoduje we mnie złość, wywołuje mdłości. Dziecko nigdy nie powinno musieć o to prosić (trwać w przekonaniu, że musi) i to mnie właśnie zabija. Najgorsze jest to, że znane powiedzenie mówiące, że czas goi rany, nie ma w tym przypadku kompletnie zastosowania. Ostatnia niedziela była jak widmo tamtych dni - nie chciałaś jechać... chciałaś zostać na dłużej, bez ciągłego pośpiechu. W oczach córki tulącej się do mnie, widziałem niemy krzyk: Tato zrób coś! Chciałem Jej pomóc lecz musiał bym złamać prawo chroniące odgórnie matki bez względu jakie są.. i zrobił bym to sobie, odpowiedział za to ale nie zrobię tego córce, nie dołożę Jej stresu i kolejnych wątpliwości. Dziecko nigdy nie powinno musieć o to prosić (trwać w przekonaniu, że musi) i to mnie właśnie zabija. Kiedyś córka się dowie, dlaczego nie mogła choć chciała, dlaczego odmawiano Jej czegoś normalnego jak ferie czy wakację u taty... sąd karmiony jest kłamstwami które mają niby uzasadniać brak dobrej woli, natomiast córce matka mówi, że Policja nie pozwala, że u taty jedynie weekend. Ludzie potrafią tak wiele kłamać, że w pewnym momencie zaczynają chyba sami w to wierzyć - muszą by ich świat się nie rozpadł... i moja córka w tym tkwi - w obłudzie która ma za zadanie uczynić mamę lepszą niż jest w rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz