Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

piątek, 13 grudnia 2019

Zapomnieć, cofnąć czas

 Usiąść na plaży gdzieś w jakimś choć trochę mniej wietrznym miejscu (I can feel it coming in the air tonight, oh Lord)... pozwolić otulić się wydmom i pożegnać to wszystko raz na zawsze - pewnej zimnej nocy (And I've been waiting for this moment for all my life, oh Lord). Raz na zawsze i bez względu na wszystko skończyć to. Wszystkie bezsenne noc, chore wspomnienia. Jak jednak pożegnać się ze wszystkim czego się chce (It's all been a pack of lies), czego potrzebuje a jednocześnie nie ruszyć tego co pozostać musi, co kocha się ponad wszystko? Wybiórczo skończyć z tym co było. Zapomnieć o przeszłości niezapominając o córce... krew z mojej krwi. Zapomnieć i pamiętać. Nawet cofnięcie czasu nic by nie dało.. sprawić aby nigdy mi się nie przydarzyła, zabliźnić rany ale wraz z nimi znikła by połowa mnie. Na zawsze. Moja córka. Jest dobrem tego złego, sensem w tym bezsensie i odpowiedzią w chwili miliona dylematów. Jedyne co mi pozostaje na teraz, to poczuć chłód w płucach, wilgoć powietrza, piasek na skórze... daleko po prawej widzę mrugające światła wchodzących do portu statków. Wszystko odbywa się tak samo jak zawsze, bez względu na to jaki dziś mieliśmy dzień i jaka sprawa przyprowadziła nas w te miejsce. Poza wiatrem szarpiącym kurtkę i szumem fal, jedynie cisza... kilka tych słów, kilka wersów w słuchawkach wpiętych w uszy: https://www.youtube.com/watch?v=mpYzO6bZMTs Dogaszam papierosa, jeszcze tylko jeden sztach, stawiam kołnierz od kurtki, ręce w kieszenie i... idę dalej.

3 komentarze:

  1. Zapomniec i cofnac czas wybiorczo naucz mnie tej sztuczki tez chce tak wlasnie dobrze zrozumiales mam dzis dzien gdzie wszystko nie jest logiczne nic nie wychodzi (ostatnio jak mam tego typu dni czytam ten wpis ).Mysli jednakowe swiat sie wali ale nie swiat stoi w miejscu nie wali sie to moje ja roztrzaskuje sie na drobne czesci jak lustro.Czuje sie zezsilna na to wszystko co sie dzieje ,nadwrazliwa na to co mowia .Dlaczego tak a nie inaczej czy to wszystko minie ,kiedy usmiechne sie jak dawaniej cala soba no kiedy ,kiedy odzyskam ta siebie ktora ma marzenia plany i widzi w kokorze .Nie chce byc szara nie godze sie .Dzis nawet nie chce sie budzic moze bedzie lzej .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce patrzec w niebo za dnia i widziec smieszne ksztalty chmur gdy sie robi cienmo czuc powiew na sobie .Tak bardzo chce byc soba bez pancerza tak bardzo .Niech wroci moje ja moj wewnetrzny spokoj moje szalone pomysly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuj nad tym każdego dnia bo to bezcenny element życia.

      Usuń