Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

środa, 5 sierpnia 2020

Odrzucone zażalenie na wyrok

Pod koniec lutego 2020 r. Sąd Okręgowy wydał postanowienie, wobec którego żona wystąpiła o uzasadnienie i które po kilku dniach zaskarżyła. Otrzymałem 28 stron pisma w którym skupiono się przede wszystkim na wypunktowaniu wszystkiego tego, co z powodu niepełnosprawności nie jestem w stanie i odniesiono to do zajmowania się córką. Uzupełniono to licznymi kłamstwami a puentą było to, że jestem zbyt niesprawny aby zajmować się swoim dzieckiem (choć robiłem to wcześniej wielokrotnie) a wystarczająco sprawny aby dużo pracować i płacić 1500 zł alimentów. Odpowiedziałem na to pismem na 42 strony plus 20 stron screenów. Następnie convid19 spowodował zupełną blokadę sądów. Po ich ponownym starcie, na dzień 26 czerwca ustalono ostateczny termin rozpatrzenia zażalenia jednak uczyniono to dopiero 30 lipca. Wysyłałem przez ten czas 1 ponaglenie do sądu i 1 wysyłał mój adwokat - co tydzień... jednocześnie ponaglenia wysyłałem do Rzecznika Praw Dziecka i innych podmiotów, jakie w różnym zakresie dołączyły do sprawy. Ponadto w odpowiedzi na aktualne i przeszłe wydarzenia, złożyłem do różnych prokuratur doniesienia o możliwości popełnienia przestępstwa z art. 119, 158, 160, 207, 217, 233, 257, 271 Kodeksu Karnego... nie wiem co to da, do czego doprowadzi ale wszystko jest zgodne z prawdą, chcę jedynie sprawiedliwości. Żona odbierając mi dziecko, niszczy mnie każdego dnia i to za przyzwoleniem prawa... prawa pełnego błędów, postanowień jakie są jedynie teorią, nie są do wyegzekwowania. Uruchomiłem również postępowanie dyscyplinarne wobec mecenaski żony - zajmuje się tym Okręgowa Rada Adwokacka. Wiele z tego co stało się i wciąż dzieje, jest z winy tego adwokata... jest przykładem nastawionej na zysk, marketing i sukces adwokatury, bez związku z etyką i sprawiedliwością. Po ponad 2 miesiącach braku nawet telefonicznego kontaktu, od soboty mogłem porozmawiać z córkę... nie wiem skąd ta zmiana, ale na pewno nie jest przypadkowa więc nie potrafię się nią cieszyć. Nie chcę telefonu, nie chcę video... chcę ją przytulić, powąchać, pocałować. Od początku wyrok gwarantujący mi kontakt z córką był wykonalny a obecnie prawomocny, jednak nie wiem co do to w praktyce.

7 komentarzy:

  1. A na co ty właściwie chorujesz, że aż 28 stron wypisali? To na jakiejś podstawie stwierdzili? Może Twoja choroba również teoretycznie nie pozwala na różne czynności i stąd to uzasadnienie.
    a życie oczywiście swoje robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choruje na SMA II. Gdy córka się rodziła i gdy później zajmowałem się Nią, także byłem chory, choruje od urodzenia i to się nie zmieni. Wydanie odpowiedzi na zażalenie, trwało tak długo bo tak działają sądy plus sezon urlopowy. Co ma moja sprawność fizyczna do realizacji kontaktów? Nie mieszkam sam a córka zna moje ograniczenia. Pod moją opieką nigdy nie stała się Jej krzywda.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślałam, że to uzasadnienie odnosiło się do tego, dlaczego nie możesz sprawować całkowitej opieki nad córką a to tyczyło się odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmowę całkowitego sprawowania władzy nad córką sąd uzasadniał niepełnosprawnością, nie ma to jednak wpływu na kontakty, ich realizację i charakter

      Usuń
  4. Ile to czasu już trwa,tyle cierpienia i bólu. Mam nadzieję że wkoncu będziesz z córką i uśmiechniesz się tak prawdziwie bo że szczęścia. Trzymam za was kciuki i zawsze będę trzymała. Sercem z wami

    OdpowiedzUsuń