Szukaj na tym blogu

"Mądra Kobieta nigdy nie podważa tej siły, gdyż jest to moc, która chroni Kobietę i jej potomstwo przed zagrożeniami z zewnątrz... Mądra Kobieta wspiera tą siłę i dba o męskość swojego mężczyzny, Ojca jej dzieci, gdyż wie, że dzieci bez wzoru Ojca wyrosną na emocjonalne kaleki z problemami w życiu..."

wtorek, 22 stycznia 2019

In my head

Jestem ostatnio bardzo zmęczony, martwi mnie jednak jeszcze co innego. Zauważyłem, że mam dziwne problemy ze skupieniem, zwłaszcza w przypadku jakichś rzeczy praktycznych. Podczas rozmowy z różnymi osobami, mam problem z elokwencją, ze skupieniem nad tym co ktoś do mnie mów. Jednocześnie takie sytuację zaczęły mnie stresować.. wcześniej nigdy tak nie było. Mam wrażenie że życie toczy się obok mnie, jakbym oglądał film. Czasem zgaduje co ktoś przed chwilą powiedział. Nie wiem czy aktualnie nie doświadczam czegoś, co stanowi swego rodzaju połączenie chronicznego zmęczenia psychicznego w związku z pracą, z zasiedzeniem się w domu ("odsocjalizowaniem się") a także jakimiś objawami depresyjnymi - wiem, że stres i przygnębienie  choć czasowo ale jest w stanie obniżać sprawność intelektualną. Tak o to co zawsze było moją mocną strona, staje się słabością. Pytanie więc co w takiej sytuacji mnie pozostaje? Co pozostaje ze mnie? Od kilku dni jem tran w tabl., pije kawę i zażywam wit. D. Może umysł trochę się wzmocni. Wiem jednak, że przede wszystkim brakuje mu dobrego snu, spokoju emocjonalnego. Równowagi. W suplementach tego nie znajdę. Śniło mi się ostatnio, że jestem zdrowy, że chodzę po swoim domu, nie jestem od nikogo uzależniony. Niemal czułem jak ten stan odmienia mnie również wewnętrznie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz